recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alle HD-kanaler fra YouSee pixelerer i Samsung tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlle HD-kanaler fra YouSee pixelerer i Samsung tv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
yffer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

Jeg skal hjælpe en bekendt med de samme. Jeg vil høre om dette antennekabel er godt, dobbeltafskærmet osv.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-radio/kabler/MC125101/monster-antennekabel

100 meter ordentligt antennekabel, som absolut intet fejler og som er af god kvalitet koster 160 kroner hos harald nyborg, så hvorfor du vil smide 165 efter en meter + 2 stik er mig uforståeligt.
Lav kablet selv udfra et kvalitetskabel + 2 f-stik (hf tætte) som monteres på kablet.
Du sparer penge og kan få det til den længde du selv skal bruge.
Enhver kan samle et antennekabel.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2011 kl. 11:01

Det er Kr. 1,60/Meter, det får klokkerne til at ringe, det kan være en billig importvare, og så er det fingrene væk. 
Men ellers ja kabel i metermål er at foretrække, og så lave det selv, der er en del at spare.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
yffer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-April-2008
Sted: Denmark
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 11:47
Gå i harald Nyborg, der har de kabel af ganske udmærket kvalitet til lavpris.
Brug derefter F-stik til montage.
Og du får kabel af den ønskede længde.
Det tager ca. 15-30 minutter alt afhængig af hvem man er at samle det viste kabel inkl. stik og afisolering
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu