recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Pioneer VSX-830 (Update Onkyo lavet  i stedet)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Pioneer VSX-830 (Update Onkyo lavet i stedet)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Pioneer VSX-830 (Update Onkyo lavet i stedet)
    Sendt: 25-August-2015 kl. 11:04

Min Onkyo TXN579B valgte i går at stå af efter ca. 3 år. Den knitrede i højtalerene og gav et par puf hvorefter jeg slukkede den. Tændte igen lidt efter hvorefter den virkede og højtalerne virkede ok. I dag tænder den fint men relæ'et klikker ikke og ingen lyd. Mon den er færdig?? har ikke kunnet google nogle fejl på den generelt.
Ærgerlig da opfyldte mine behov og lyden var rigtig fin til mit behov.

Hvad skal jeg kigge efter, budget 3-3,5k.  5.1/2 er fint har 2 Dali 400+2 Dali 450 + Dali center.
Må ikke være lys/hård i lyden. Fint med noget wifi men bruger det nok ikke så meget.

Er i tvivl om jeg tør Onkyo igen, det er jo lidt med dem.

Hvad med Yamaha eller Pioneer, kiggede lidt på denne:

http://www.av-connection.dk/?PGr=7258

Men svarer den til de 921-922-923 som var på tilbud hele tiden førhen, der er jo ikke tilbud på noget p.t.

Har ikke erfaring med Yamaha, men de plejer at blive anbefalet.

Erfaringer, anbefalinger er velkomne.

Mvh. Thomas

<font face="Arial" size="1">

<font face="Arial" size="1">

Redigeret af Th@mas - 12-September-2015 kl. 09:14
Mvh.

Th@mas

TX-P42S10E
TX-P50ST60
LG HR550c
Til top
Th@mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Th@mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 09:14
Update

Heldigvis fandt en tråd med et link til Onkyo serviceside hvor man kunne indtaste sit serienummer og vælge en fejlbeskrivelse. Troede kun det var HDMI board fejl de laved pr. kulance. Men tastede serial ind og at der ingen lyd var mere og vupti, det var dækket, fik en pakkelabel pr. mail og afsted med den og i går kom den retur lavet og fint virkende igen. De havde skiftet et board (Audioverarbeitung (digital) BAHDM-0684-1A).

Nå men jeg sparede nogle penge til en ny og selv om den ikke burde være gået i stykker efter 3 år er det nu fint at få ordnet pr. kulance.

Mvh. Thomas
Mvh.

Th@mas

TX-P42S10E
TX-P50ST60
LG HR550c
Til top
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2015 kl. 17:35
det var da fedt :O) det er da servise.
selv om de kunne lave noget der bare virker i 10 år +
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu