|
Audyssey Multeq XT vs XT32 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2015 kl. 10:14 |
Hejsa
Står og skal udskifte min gamle Onkyo 705 snarligt. Valget står næsten 100% mellem Denon AVR-x3200(multeq XT) eller Avr-x4200 (multeq xt32) Jeg kommer til at køre med to subwoofers, en placeret oppe ved fronterne og en ved siden af min lytteposition bagerst i rummet (i et hjørne). Hvad er folks erfaring med de to versioner af ovenstående system (Audyssey) når det gælder subwoofers? Pinger XT begge subs og justerer dem individuelt eller er det kun XT32 der gør dette.? Har virkelig googlet efter et entydigt svar, men er ikke blevet meget klogere. |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft både XT og XT32 og XT32 er et markant stort fremskridt i forhold til XT.
Husk du også kan Audyssey Pro kalibrere og derved få en mere præcis måling, dette kræver dog en licens til din receiver og pro måle udstyr. Med XT32 har du 6-8 måle punkter og i Pro har du op til 32 målepunkter, og så bliver det målt med en professionel mikrofon og ikke en consumer mic. Så det kan klart anbefales at betale en installatør for en pro måling
Redigeret af Vejrup - 07-August-2015 kl. 10:20 |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Kan du huske om XT måler begge subs samtidig eller en ad gangen? (hvis du har prøvet med to subs vel at mærke
![]() Redigeret af vasen - 07-August-2015 kl. 10:34 |
|
![]() |
|
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
Kan jeg ikke huske, det er flere år siden jeg havde XT
|
|
![]() |
|
Ok, tak for input
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Det er kun XT32 der har Dual sub EQ.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |