|
DSPeaker Anti-Mode 8033 - erfaringer? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg må have bestilt mig en sub så jeg kan få leget med ARC´en
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg har lige investeret i en dspeaker antimode 8033c...
Den har givet mine 2 stk 8"subs helt nyt liv..! Har altid været meget imod subs til musik, men efter antimode er blevet koblet på, kører mine subs konstant, både til film og musik.. Fantastisk lille kasse.! |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
godt at høre at du har fået noget ud af det : )
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Mht. behandling af 1, 2 eller 10 subs i asymmetriske opsætninger, så kræver det blot man har mulighed for, at tidsforsinke subs individuelt. Det eneste SVS-EQ'en gør er, at måle delay på begge subs individuelt, og derefter EQ'er den begge som én samlet enhed. For at tidsindstille to subs til at ankomme til lyttepositionen samtidigt, kræver det dog måleustyr hvis det skal være eksakt.
|
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
Fortsætter lige denne tråd, da jeg er nysgerrig efter om en dspeaker-antimode-8033, er noget/en nødvendighed for mig.
Jeg har en SC-LX82 og en Velodyne CHT 12R i stuen med plankegulve og en smule ekko. Jeg er ikke inde i det tekniske hvad angår dette lille apparat, men jeg er nysgerrig efter, om den vil kunne gøre en hørebar forskel, der er de kr. 2295,- værd, selvom jeg selvfølgelig vil bruge min receivers MCACC. |
|
![]() |
|
gullip ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Fik du købt en dspeaker? Og i så fald er den pengene værd? :)
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har oprettet en annonce på sådan en her og ellers tænker jeg at købe en ny istedet.
Det er lang tid siden der har været skrevet i tråden her, så imellemtiden er der måske nogle flere der har lyst til at dele erfaringer? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |