recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DSPeaker Anti-Mode 8033 - erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DSPeaker Anti-Mode 8033 - erfaringer?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af hamse hamse skrev:

Min Anthem gjorde en markant forskel så jeg droppede idéen med DSpeaker
Okay. spændende.. Smile 
Jeg må have bestilt mig en sub så jeg kan få leget med ARC´en
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 17:11
Jeg har lige investeret i en dspeaker antimode 8033c...

Den har givet mine 2 stk 8"subs helt nyt liv..!
Har altid været meget imod subs til musik, men efter antimode er blevet koblet på, kører mine subs konstant, både til film og musik..

Fantastisk lille kasse.!
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Jeg har lige investeret i en dspeaker antimode 8033c...

Den har givet mine 2 stk 8"subs helt nyt liv..!
Har altid været meget imod subs til musik, men efter antimode er blevet koblet på, kører mine subs konstant, både til film og musik..

Fantastisk lille kasse.!

godt at høre at du har fået noget ud af det : )
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 15:02
Mht. behandling af 1, 2 eller 10 subs i asymmetriske opsætninger, så kræver det blot man har mulighed for, at tidsforsinke subs individuelt. Det eneste SVS-EQ'en gør er, at måle delay på begge subs individuelt, og derefter EQ'er den begge som én samlet enhed. For at tidsindstille to subs til at ankomme til lyttepositionen samtidigt, kræver det dog måleustyr hvis det skal være eksakt.
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2011 kl. 09:18
Fortsætter lige denne tråd, da jeg er nysgerrig efter om en dspeaker-antimode-8033, er noget/en nødvendighed for mig.

Jeg har en SC-LX82 og en Velodyne CHT 12R i stuen med plankegulve og en smule ekko. Jeg er ikke inde i det tekniske hvad angår dette lille apparat, men jeg er nysgerrig efter, om den vil kunne gøre en hørebar forskel, der er de kr. 2295,- værd, selvom jeg selvfølgelig vil bruge min receivers MCACC.
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2012 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Chaospling Chaospling skrev:

Fortsætter lige denne tråd, da jeg er nysgerrig efter om en dspeaker-antimode-8033, er noget/en nødvendighed for mig.

Jeg har en SC-LX82 og en Velodyne CHT 12R i stuen med plankegulve og en smule ekko. Jeg er ikke inde i det tekniske hvad angår dette lille apparat, men jeg er nysgerrig efter, om den vil kunne gøre en hørebar forskel, der er de kr. 2295,- værd, selvom jeg selvfølgelig vil bruge min receivers MCACC.

Fik du købt en dspeaker? Og i så fald er den pengene værd? :)
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2015 kl. 23:22
Jeg har oprettet en annonce på sådan en her og ellers tænker jeg at købe en ny istedet.

Det er lang tid siden der har været skrevet i tråden her, så imellemtiden er der måske nogle flere der har lyst til at dele erfaringer?
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu