|
Ir øje til forstærker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jansk84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sidste svar jeg fik fra bluesound
Hello Jan, Sorry to hear that your dealer did not have a solution for you. In our Bluesound Lab, we have tested IR Receivers from Crestron. Was your dealer able to test any from this brand. Here is one as an example: http://www.crestron.com/resources/product_and_programming_resources/catalogs_and_brochures/online_catalog/default.asp?jump=1&model=cnxrmird Also, did you test to make sure that your IR Remote, would work and respond directly with your Gen 2 Player built-in IR? Feel free to let us know any further details, and any of the models or IR receivers that you tried. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Lidt søgning på typenummer efter pris og leverandør finder norsk til 1599,- : ![]() Og en gammel handlen på eBay fra 2013 fandt en til $60. Ny til $150 plus forsendelse osv. : Så et kostbart bekendtskab ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
jansk84 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2013 Status: Offline Point: 14 |
Ja det er ikke den billigste løsning. Og har efterspurgt er alternativ dog uden hel
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Spørgsmål er om den type jeg har til mit tunerkort vil virke, og om hvordan polaritet/forbindelser i Bluesound stik er. Den jeg har er med 2,5mm minijaack, og jeg formoder Bluesound er 3,5mm. Har du for øvrigt fået din Bluesound, og hvor i landet bor du? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Får den først om en måned. Bord i Silkeborg
|
|
![]() |
|
Og som forventet sender den et moduleret pulsetog til IR blaster dioderne. Og med et monojack kabel i stedet for blasterdioder ind i AVR-X4000 IR input fungerer, også med ca. 10meter forlænger kabel imellem. Modulationsfrekvens er ca. 32KHz, men det accepteres af min AVR-X4000 som OK. (Mener den ellers kører med 38KHz, så vidt jeg husker) Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Takker mange gange Jørgen, det må jeg prøve at få hjem
|
|
![]() |
|
Nu kom det så nok værste problem. Bluesound vil ikke godtage min Panasonic fjernbetjening.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |