|
Højtaler hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pensvin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2015 kl. 17:15 |
Hej jeg skriver til jer alle sammen da jeg lige vil hvide hvor stor en betydning det har at man vælger de rigtige højttale til sin forstærker.
Jeg har en 6ohmet surround reciver hvor jeg har koblet nogle 8ohmet højttaler til. har det nogle betydning eller skal mine højttaler også være 6ohmet for at få den helt rigtige lyd. PS. er der nogle der kan fortælle mig om der er noget galt i min opsætning siden at jeg skal skrue meget højt op for min forstærker for at få noget lyd. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken forstærker?
Hvilke højttalere? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pensvin - det virker fint som du har det!
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |