|
Subwoofer vs højtaler stof |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2015 kl. 21:18 |
Hej
Er det mulig selv at lave sin egen sub front med stof uden tab af effekt.og hvis, hvilket stof er bedst.. er træt af den klodset metal knolds der sidder på fra ny vh ![]() |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er det du tror du mister ved at smide stof på fronten af din sub?
|
|
![]() |
|
NickyJ ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2012 Status: Offline Point: 35 |
har en teori at stoffet måske kunne virke som en modstand for trykket.. derfor jeg spørg .. da poirten vender fremaf til
|
|
NJ
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Du kan roligt gå i gang med at konstruere en ramme af træ med højt. Stof
Du vil ikke opleve nogen hørbar forskel. |
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Jeg har efterlyst en stoframme til svs sv2000 hos svs. De afviser at der kommer en fra deres side af, selvom de har lavet en til sb1000.
Finder du en god løsning, må du meget gerne opdatere tråden, da jeg virkelig gerne ville af med den grimme havelåge der selv:) |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Det kan du sagtens. Biltema har det til små penge. Bruger det selv
|
|
![]() |
|
når jeg lavede den selv :)
https://billedeupload.dk/images/3PnuK.jpg |
|
NJ
|
|
![]() |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Hvad har du brugt som "dutter"? Altså til at klikke den fast på subben?
Er det en sb2000 eller en af deres 13'ere? |
|
![]() |
|
Har valgt en lidt anderledes løsning.. Har brugt hæfte pistolen og klipset velcro fast bagpå rammen, også 5-10 cm rundt i kanten af sub'n :) det har aldrig siddet bedre fast..
Mine er en pb12-nsd'erne |
|
NJ
|
|
![]() |
|
Så lykkedes det sku.. har smadret linsen på min mobil cam, så det ikke skide god kval.. men det nok..
https://billedeupload.dk/?v=XKoL3.png |
|
NJ
|
|
![]() |
|
NJ
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |