|
Valg af processor |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haha deal. KT radio plejer at være friske?
|
||
![]() |
||
submaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
|
Står til 16.800 i Norge - synes en herinde fik den for 16.500?
|
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Du kan desværre ikke bruge prisen i norske. Du skal bruge deres pris i euro. Kontaktede dem engang vedr. en ken kreisel sub.
|
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Det er da noget vrøvl jeg har købt i mange lande ude problemer ;O) Det gode ved kendte mærker er at de har Europa garenti så selvom du køber den i Norge og den går istykker så kan du nøjes med at tage den til den danske Yamaha distrubitør. Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
|
Fed tråd og er der nogle der seriøst har testet de nævnte maskiner på samme setup og med samme musik eller film stykker ?
Kunne være sjovt at høre hvad forskelle der er? Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Har du købt i mange lande der ligger uden for EU, uden at skulle betale lidt ekstra i told osv? Jeg går udfra at det er derfor at prisen er anderledes i norske kroner og i euro. |
||
![]() |
||
|
Jeg har købt i lande inde og uden for EU stadig ingen problemer man følger bare reglerne ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
![]() |
||
|
Jeg taler naturligvis om lsound
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
|
Er der nogen som har handlet hos lsound? Redigeret af Vilstrup - 24-September-2015 kl. 19:45 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |