recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket CA modul?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket CA modul?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af René M René M skrev:

Ok. Takker ind til videre.

Jeg vil undersøge hvad yousee selv har samt det omtalte smith modul 
Du kan finde et her.
Tilføjelse: Bemærkede ikke, at de ikke har det på lager. Embarrassed
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
tommy21 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2011
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 09:05
du kan købe det direkte hos canal digital, det skal være et specielt pairing modul ellers får du ikke udleveret et gratis ekstra kort og det kan sagtens bruges i forskellige tv men de beder dig om et serie nummer på et godkendt tv dvs f.eks VT30, panasonic modeller før vt30 er ikke godkendt og hd kanaler hakker på dem
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af tommy21 tommy21 skrev:

du kan købe det direkte hos canal digital, det skal være et specielt pairing modul ellers får du ikke udleveret et gratis ekstra kort og det kan sagtens bruges i forskellige tv men de beder dig om et serie nummer på et godkendt tv dvs f.eks VT30, panasonic modeller før vt30 er ikke godkendt og hd kanaler hakker på dem
Nu er der jo bare lige det, at trådstarteren har YouSee og gerne vil tilkøbe Canal +.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
Til top
tommy21 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juni-2011
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 09:50
ahh, ja det gik lige lidt hurtigt. så skal du købe det i en TDC butik jeg har købt et smit modul og det fungerede pluselig ikke.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 15:41

Nu er der jo bare lige det, at trådstarteren har YouSee og gerne vil tilkøbe Canal +.
Men det er vel fortsat således at kodningssystement hos YouSee er det samme for alle separate betalingskodede programmer?
Det var det engang, så man ikke skulle have en boks fra hver udbyder LOL  Jeg mener TDC's Selector fra 1998 med videre.

Redigeret af moho - 18-Oktober-2011 kl. 15:41
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 15:55
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Men det er vel fortsat således at kodningssystement hos YouSee er det samme for alle separate betalingskodede programmer?
Det var det engang, så man ikke skulle have en boks fra hver udbyder LOL  Jeg mener TDC's Selector fra 1998 med videre.
Det er jo netop derfor han skal ha' et CA modul, der passer til kortet fra YouSee. Dit Stofa bruger en anden slags kort og derfor skal der også bruges et andet CA modul end det, der bruges til YouSee.
Jeg aner ikke hvad du mener med Selector fra 1998. Jeg har haft en boks helt tilbage fra det hed JTAS og der skulle ikke bruges mere end ét kort.
Der skal fortsat bruges forskellige CA moduler/bokse afhængig af udbyder.
Mvh.
Jørn

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu