recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny printer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny printer

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 17:06
jeg ville ikke røre epson med en ildtang... har haft flere epson.. mine erfaringer er holdbarheden ikke har været god.. og vi har vel og mærke haft dyrere modeller.. og de tørrede ud i blækket.. og patronerne holdt ikke sålænge som med de canons vi bruger nu... men det er vel smag og behag.. min kone er grafiker og printer både grafik og fotos ud.. hun er mest tilfreds med canons print selvom epson dengang skulle være det bedste indenfor de grafiske fag.
Mvh

René
Til top
fredekb Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredekb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 17:16
Tak efter jeg viste ham linket var han også mere til Canon, så det bliver nok Canon
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu