|
Gratis Antivirus program. Hvilke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:57 |
Hey!
Jeg har altid brugt det gratis program fra Microsoft "Security Essentials" men ifølge denne test, så lander det kun på femtepladsen. http://www.pcworld.dk/art/216647/stortest-her-er-de-bedste-gratis-antivirus-programmer?page=3 Jeg har også altid haft en blandet mening om det program, men det har bare altid været det jeg har brugt. I følge testen så vinder AVG og det kører også rigtig godt på den anden computer jeg har installeret det på, men jeg har bare aldrig rigtig sat mig ind i det. Er det mere eller mindre "ligemeget" hvilket program man anvender, eller er der virkelig stor forskel? Måske jeg skulle prøve at AVG og lave en fuld scan. Det ta'r jo nok hele dagen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er ihvertfald stor forskel på de ressourcer de forskellige programmer kræver. Jeg blev træt af AVG fordi det hev alle kræfterne ud af PCen når det opdaterede eller scannede. Nu bruger jeg Avast som ikke kræver nær så mange kræfter.
Jeg mener ikke der er den store forskel på virusbeskyttelsen på gratis programmer.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
Hej.
Microsoft var ikke enig i bedømmelsen af "Security Essentials" . Det er noget med at de siger at testen vægter alle slags virus lige højt, lige meget om hvor udbredte de er. Microsoft siger at Security Essentials er bedre til de virus der er mest udbredt? Men ellers bruger jeg også Avast. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Har brugt og installeret avast på mange pc'er og alle har da været tilfredse.
Avast balnder sig ikke så meget som de fleste antivirus programmer og jeg har ikke fornemmelsen af at der bliver brugt mange resurser. MVH Niels
Redigeret af abacus - 05-Februar-2013 kl. 13:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |