|
Opgradering af hardware |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, jeg skal bruge min pc til at spille på. Beklager min dårlige formulering.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Så ville jeg opgradere grafikkortet, men hvis de spil jeg spillede kørte fint ville jeg nok hellere gamme mine penge til senere.
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Jeg sidder personligt med en i5, z68 mb, 4gb ram og et gtx560ti448 og har ingen grund til, at opgradere overhovedet.... jeg ville gemme mine penge hvis jeg var dig ... specielt hvis du ikke er "utilfreds" med ydelsen i dine spil ....
|
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Jeg må finde noget andet og bruge mine penge på i stedet :-) Tak for fine inputs.
|
|
![]() |
|
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
Vil du ha' min konto nummer
![]() Du kunne jo smide 2 gøde graffik kort i, det gjørt jeg før jul og det kan mærkes. Redigeret af Looklight - 14-Februar-2013 kl. 20:48 |
|
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |