recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Etablering af Bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Etablering af Bluetooth

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Etablering af Bluetooth
    Sendt: 19-Februar-2013 kl. 17:34
Hej

Jeg har en bærbar jeg er glad for, men den går i stykker, den brænder lidt der hvor de 16v går ind i PC'en, og der skal et nyt bundkort til.

Jeg finder en næsten tilsvarende PC på dba, som ikke kan starte op, jeg sætter min harddisk i, mine Ram-klodser, mit tastatur (det andet lidt defekt), og har en fin velfungerende maskine. I den nye maskine er der også bluetooth, når man højreklikker på trådløs-ikonet kan man se den er slået til.

Også i enhedshånderingen (windows xp) kan man se der er en aktiv bluetooth enhed.

Nu har en HP bluetooth mus, der passer ind i com-slottet, og jeg vil gerne aktiverere den. Men jeg mangler et bluetooth ikon på proceslinien, og inde i kontrolpanelet mangler jeg også noget der hedder 'bluetooth enheder'.

Nogen der ved hvordan denne kan fremfindes hvis muligt??
mvh Christian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu