|
Online back-up. Men hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er 2 Synology. (DS210J og DS411) Og en af årsagerne til jeg ikke bare bruger deres software er at jeg laver backup-images m.m., Det er også lidt et "rodet" setup efterhånden med pc'er på flere lokationer og 2xNAS, som jeg gerne ville forenkle, og hvis Sugarsync nu kunne det hele var det jo lækkert! (ikke forenkle som i "fjerne enheder"!) |
|||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det er derfor jeg investerede i en Windows Home Server, i stedet for en ny Synology, da den kan lave image-backup af de PC'er, som er tilsluttet.
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
||
Jottacloud kan også være en mulighed.
|
|||
Panasonic TX-P50ST50Y
openElec 5.08 på Lenovo M83 tiny Yamaha RX-V473 |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
||
Er det 30 eller 60 GB du fik for $59,99? Jeg nåede selv at få Crashplan+ unlimited for 204 kr. for et år. (black friday tilbud) Næste gang skal jeg betale $59.99 for et år. Der er apps: Men jeg er enig med dig i at Crashplan er ude af billedet, når kravet er at kunne dele nogle af filerne. Hvis man vil dele, deler man alt. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det er 60 GB. M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
||
Det blev BitCasa, som tilyder 69$ for et år, fri plads, deling og alt det jeg skal bruge :D Tak for hjælpen alle sammen!
|
|||
Med venlig hilsen
Mark |
|||
![]() |
|||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
||
Hvor hurtig uploader man med hos de forskellige som f.eks BitCasa? Jeg er klar over at det afhænger af ens egen forbindelse, men hvis vi nu tager udgangspunkt i 2 mbit op.
Jeg har engang haft KeepIt og det gilk alt for langsomt selv om min forbindelse var fin. |
|||
![]() |
|||
Mr. Duck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
||
*Bump*...
Ingen som har erfaringer i upload hastigheder? |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
||
Crashplan tog knap 3 dage at lave backup af 27 GB
Et sted i loggen kan jeg se at hastigheden ligger mellem 600 og 900 Kbps Min hastighed er 15/2, så den bliver ikke udnyttet fuldt ud, heller ikke om natten. Det var i november, da der lige var kommet mange nye kunder. Nu er hastigheden 1.2 til 1.7 Mbps for klumper på 4-12 MB. Crashplan kører hver 15 minutter. Redigeret af Brixen - 28-Februar-2013 kl. 11:35 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |