|
YouTube er ekstremt langsomt i Safari |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Marts-2013 kl. 18:32 |
Hey!
Jeg ved ikke hvad der er galt, men YouTube på min MacBook Pro loader film ekstremt langsomt! Jeg har opdateret alt det jeg kunne. Flash, Safari og MLion, men intet hjalp. Jeg kan godt li' at bruge Safari, så jeg ønsker ikke ret gerne at skifte browser, hvis nogle foreslår det. Min Windows PC, iPhone og iPad har ingen problemer med at loade filmene, det er kun på min MacBook Pro. Nogle der har en idé til en løsning. Det er vildt belastende ![]() Edit: andre gange så stopper filmen også bare med at loade og klippet stopper. Fx hvis et klip varer 16:29 minutter, så kan den stoppe efter 1:39 min. og så er det forfra! zzzzzZZZz
Redigeret af ladiesman217 - 11-Marts-2013 kl. 18:36 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |