|
Hvad skal jeg vælge? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Daxviborg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2015 Sted: Viborg Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser også rigtig fint ud, er bare i den forkerte ende a landet :/
|
|
Dax
//Over And Out// |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er vist ikke noget problem! Jeg kan - mod et lille bidrag til brændstof - sagtens hjælpe med at flytte dem dør-til-dør. Og jeg er i øvrigt enig med Klaus. Du vil komme op i en anden klasse, lydmæssigt, ved at vælge det Monitor Audio sæt. M.v.h. |
|
![]() |
|
Daxviborg ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2015 Sted: Viborg Status: Offline Point: 11 |
[/QUOTE]
Det er vist ikke noget problem! Jeg kan - mod et lille bidrag til brændstof - sagtens hjælpe med at flytte dem dør-til-dør. Og jeg er i øvrigt enig med Klaus. Du vil komme op i en anden klasse, lydmæssigt, ved at vælge det Monitor Audio sæt. M[/QUOTE] Er du da ofte i den ende a landet? :)
|
|
Dax
//Over And Out// |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
.
Redigeret af Henrik B. - 23-Juli-2015 kl. 09:32 |
|
![]() |
|
Jep.
Jeg har flere gange hjulpet andre brugere. M.v.h. |
|
![]() |
|
Jamen kunne da godt være vi skulle finde ud af noget :-)
Vi kan jo lige skrive om det over telefonen. 31184338 Morten Nielsen fra Viborg :-) |
|
Dax
//Over And Out// |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |