|
Lyden der blev væk. Hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2015 kl. 09:56 |
Hej
Håber I kan hjælpe. Mit setup er tv: sony kdl-805. 5:1 setup med tangent højtalere og en pioneer vsx-923k som forstærker. Min gamle onkyo 308 stod af derfor en opgradering til pioneeren. Jeg har et HDMI high speed kabel i fjernsynets arc forbindelse (HDMI2) direkte i forstærkeren mærket out ind 1. Jeg har prøvet at skifte HDMI-kabel men intet sker. Den eneste lyd som kommer er lidt irreterende brummen fra subben. Mit fjernsyn har et fint billede men en katastrofal lyd så jeg savner virkelig min gamle lyd ![]() Håber I kan hjælpe Hilsen Anders
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du undersøgt om ARC skal slås til på recieveren førend det virker? (side 59 i din manual)
Redigeret af Davidp - 08-Juni-2015 kl. 10:02 |
|
![]() |
|
Yoda76 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
1000 tak for respons.
Når jeg går ind i setup har jeg kun 2 muligheder 1: 4b input setup 2: 4f other setup Dvs. ingen HDMI-setup
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Du skal så vidt jeg kan læse af manualen, koble dit TV på HDMI OUT 1 for at få 'HDMI Control' menuen frem.
Det skal siges at jeg ikke selv ejer en Denon.
|
|
![]() |
|
Hej David
Den er desværre i HDMI out 1
|
|
![]() |
|
Så er jeg kommet ind i HDMI setup.
Den skulle til expert mode. Jeg havde basic. Desværre stadig inden lyd
|
|
![]() |
|
Så kom lyden.
Tak for hjælpen David P
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
"lidt irriterende brummen fra sub'en".
Mener du at den spiller? Altså forestil dig, at dine højttalere spiller. Svarer sub'ens brummen så til, at der den spiller med? M.v.h. |
|
![]() |
|
Ok,så nu har du slået HDMI Control til 'On' og 'ARC' til 'On'?
Derefter prøv at sluk det hele, og tænd derefter recieveren (vent måske 10 sek derefter) og tænd så TV'et. Er recieveren indstillet til det korrekte input?
|
|
![]() |
|
Godt at du fik det til at virke! :)
|
|
![]() |
|
Ja. Lyd igennem tv'et fungere. Desværre er subben væk og jeg kan ikke afspille blueray. Jeg arbejder lidt videre
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |