recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround panorering download?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround panorering download?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Surround panorering download?
    Sendt: 09-Juni-2015 kl. 15:55
Som overskriften antyder, mangler jeg nogle surround test filer til at lytte til panorering rundt mellem de forskellige højttaler. Altså ikke lyd der kommer enkeltvis fra hver enkelt højttaler, det kan jeg nok selv lave, men f.eks. en panorering hele vejen rundt. Lyd der kommer midt mellem de forskellige højttalere ville også være godt.

Er der nogen der kan hjælpe med et link til noget som ikke skal bestilles hjem på disk?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4057
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 17:13
Inde på denne side er der alt godt fra dolby og dts http://www.demo-world.eu/2d-demo-trailers-hd/ kan ikke få linket til at virke

Redigeret af T-Duck - 09-Juni-2015 kl. 17:15
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 17:16
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 17:17
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 17:24
Tak. Den havde jeg helt glemt.

Noget bestemt i kan anbefale? Der er meget at vælge imellem :-)
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2015 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af Trumle Trumle skrev:

Tak. Den havde jeg helt glemt.

Noget bestemt i kan anbefale? Der er meget at vælge imellem :-)
dolby atmos trailerne er super gode selv med os der kun har 7.1
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 09:53
Atmos-klippene er rigtigt gode til panoreringer. Men det er tydeligt at høre, at der er meget fokus på surroundkanalerne, så jeg ville nok ikke indstille levels i systemet efter de klip.

Hvis du har "Big Hero 6" filmen, så ville jeg se scenen hvor han flyver på robotten første gang. Jeg synes det er en af de bedste scener til at teste surround, dynamik, dialog, detaljer, bas... Everything :)
Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 11:01
Har ikke Big Hero, men jeg kan da helt sikker finde den. Ville gerne se den under alle omstændigheder. Prøver med Atmos klippene i aften. Takker :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu