|
Valg af Surround-højtaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juni-2015 kl. 13:12 |
Søger lidt hjælp, og ved godt at min situation langt fra er optimal.
Har flyttet lidt rundt i min lille stue, og som tingene står nu, og kommer til at stå, står den sofa jeg kommer til at sidde og se film/tv i, sådan at "lytteposistionen" er cirka 60-80 cm fra den ene væg. De surround-højtalere jeg har er enten et par Focal Sib (som jo kan drejes/vinkles på mange måder) og et sæt audio pro image 12 som vil komme til at hænge lige op af væggen (og i dette tilfælde pga et vinduesparti helt oppe ved loftet) Hvilken af disse løsning vil give den bedste surround-effekt, Focal Sib'en som kan vinkles så den peger ned mod lyttepositionen eller vil audio pro 12'eren give samme effekt selvom den hænger op af væggen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |