|
Sony STR-DN1060 eller Pioneer SC-2024-K |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
beejay007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2012 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2015 kl. 01:33 |
Hej
Jeg er i færd med at udskifte min receiver og er faldet over disse 2 der ligger i samme prisleje. Jeg kan ikke finde nogle test/reviews på dansk eller engelsk, så har lidt svært ved at vælge. Jeg har en Onkyo txnr636, men hdmi er gået og garanti er udløbet. Nogle forslag? /Bjarne
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du undersøgt, om den er med i den udvidede garanti for hdmi-fejl?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Bjarne.
Prøv at indtaste serienummeret på din onkyo på denne side: https://repair.onkyousa.com/eu/003_2012_eu.php?country=DNK&lang=en_GB husk at sætte kryds i både manglende HDMI-signal OG manglende lyd i flere kanaler! Hvorfor? Fordi ONKYO åbenbart er begyndt at afvise receivere, kun med HDMI-fejl. Men Flemming herfra krydsede også lydfejl af på sin, og så gik den glat igennem, under garanti. M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 26-Juni-2015 kl. 10:24 |
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
De sidste 3 år har Sony fået 5 stjerner af whathifi, for forstærkere i str-dn10X0-serien, og har vundet product of the year de 2 seneste. Så man kan da håbe på, at den nye model bygger lidt oven på laurbærbladene... :-)
|
|
![]() |
|
beejay007 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-November-2012 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 6 |
Hej
Tak for jeres svar, desværre har jeg ikke set den udvidede garanti. Den er blevet repareret en gang inden for de normale 2 års reklamation som tilfældigvis var efter annonceringen af den udvidede garanti. Men ½ år senere gik den igen og jeg kunne desværre ikke finde kvitteringen for reparationen. Jeg har så selv prøvet at fixe problemet ud fra beskrivelser på forskellige fora hvilket indebar udskiftning af kondensatorer. Desværre uden positivt resultat. Så jeg ser ikke rigtig nogen anden udvej en udskiftning
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg syns du skal køre en tur forbi Hififreaks i Kastrup, de kan helt sikkert give dig en super pris på en fed Marantz receiver.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |