recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips DVDR3360H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPhilips DVDR3360H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tinaogflemming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Philips DVDR3360H
    Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 12:42

Hej,

Jeg er netop blevet ejer af en DVD-optager med harddisk - Philips DVDR3360H - købt igennem den store danske indkøbskæde der handler med (næsten) alt inden for el-artikler..., til en pris der var ca. 850 kr. lavere end via nethandel.

Jeg gik oprindeligt efter en Philips optager, idet jeg for et par år siden havde læst mig til at Philips-optagerne (på det tidspunkt) var de eneste som kunne  optage kontinuerligt i 6 timer (forudsat at den 'ON'). Det kunne den unge, og ikke specielt engagerede sælger ikke fortælle, og jeg kunne ikke læse mig til det på indpakningen. Han foreslog at jeg købte den med hjem, og så kunne jeg jo altid returnere den hvis den ikke levede op til mine forventninger....!

Hjemkommet med DVD.optageren, og efter at kanalindstillingerne var klaret  kunne jeg koncentrere mig om de forskellige features - og jo, den havde præcis den feature jeg gik efter.

Er der nogen der har kendskab til modellen i øvrigt - ris/ros/oplevelser - specielt i forhold til de nyere modeller. Jeg ser frem til kommentarer, så jeg kan nå at gøre brug af returretten...

Hilsen

Flemming

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 15:53

Hej.

Philips HDD-recordere er bestemt ikke de mest vel-lidte herinde.

Nok mest fordi, at tidligere modeller havde en del problemer med div. ting, også på det tekniske område.
Men mon dog ikke at det efterhånden er blevet løst.

Men ellers er Philips, iøvrigt lissom Panasonic kendt for nok at lave de mest støjsvage Recordere på markedet.
De fleste andre produkter har lidt "blæserstøj", mere el. mindre, hvilket enkelte brugere har ikke kunnet finde sig i.

Philips er også kendte for at lide af nogle lidt underlige "finurligheder", men kan man leve med dem, er det vist idag blevet en okay maskine.
En af disse "finurligheder" er f.eks. at den kun kan optage fra HD'en og over på en skive.
Altså, den kan IKKE optage udenom HD'en og direkte ind ind på en skive, hvis man evt. ønskede at gøre det.
Dette er ofte blevet anset som en stor mangel, jeg ved så ikke lige hvorfor.
Men da prisen jo lige PT rigtig god, tror jeg absolut den er at foretrække frem for en såkaldt "discount-maskine, til ca. samme pris.

Held og lykke med den.

Redigeret af Pokerface - 21-Oktober-2006 kl. 15:54
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
tinaogflemming Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Oktober-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 16:16

Hej Pokerface,

Tak for din tilbagemelding; nu vil jeg lige få nogle erfaringer med den, så kan det være jeg vender tilbage.

mvh

Flemming

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2006 kl. 16:20

Hej igen.