recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger lidt hjælp til valg af TV m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger lidt hjælp til valg af TV m.m.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 18:16

Det skal så lige siges at PV60 er et glimrende TV til prisen. Jeg er selv den lykkelige ejer af et eksemplar og er fuldt ud tilfreds.

Til top
Kane Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 18:16
Jeg takker for svarene, det er rart med lidt ekspert hjælp så man ikke køber katten i sækken, men det ser jo ud som om Panasonic TH 42PV60 er valget. Jeg vil dog lige overveje Pioneer også, men jeg tror ikke jeg har råd, skal også købe andet. Hvad er egenlig forskellen på Panasonic TH 42PV60 og Panasonic TH 42PV60 E?

En anden ting: Jeg har en dvd afspiller fra sony (DAV-DZ100), med 4 højtalere og subwoofer. Er dette system godt nok til det nye fjernsyn, eller bør jeg anskaffe noget nyt?

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 18:21

Om lyden er god nok til dig er jo i bund og grund kun dig som kan afgøre.

Hvis du er tilfreds med lyden på anlægget sammen med dit nuværende tv så er den vel også god nok til den nye.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Kane Kane skrev:

Hvad er egenlig forskellen på Panasonic TH 42PV60 og Panasonic TH 42PV60E?

En anden ting: Jeg har en dvd afspiller fra sony (DAV-DZ100), med 4 højtalere og subwoofer. Er dette system godt nok til det nye fjernsyn, eller bør jeg anskaffe noget nyt?

Der er ingen forskel på de to. 'E' står for Europa. Det er bare en Hifipriser.dk hjerneprut der gør at den er delt op i to.

Du bør anskaffe dig en (god) DVD-afspiller med HDMI. Det er vigtigt at undgå Digital->Analog konvertering.

Redigeret af Naiera - 22-Oktober-2006 kl. 18:26
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu