recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nu må man da bare begynde at grine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNu må man da bare begynde at grine

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
NosAnden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 09:35
Pendec jeg har oplevet at en jeg kender blev nød til at købe et dyrt hdmi kabel fordi de billige ikk kunne hænge fast i tv et det faldt simpelthen ud af tvet der hang på væggen så tror ikk helt på det du siger med det er fordi de passer dårligt men da han fik et dyere kabel tror det var argon så kunne det godt blive i skærmen. Men man skal også passe på ikke at købe for billigt for har fået et med til min A.C. Ryan Playon!HD og det virker kun hvis jeg står og holder på stikket igen pga for dårlig kvalitet stik

Hilsen Anders Johnson
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 18:36
Jeg har haft relativt mange oplevelser med HDMi kabler der enten ikke virker eller er gået i stykker. Så det kan da garanteret godt betale sig at gå lidt op i pris - men når man kommer op over hvad, 250 kroner måske, så kan jeg sq ikke se pointen.

Folk går alligevel så meget op i at gemme kablerne væk, det kan man jo passende bruge pengene på istedet :P
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af TobiasKM TobiasKM skrev:

Jeg har haft relativt mange oplevelser med HDMi kabler der enten ikke virker eller er gået i stykker. Så det kan da garanteret godt betale sig at gå lidt op i pris - men når man kommer op over hvad, 250 kroner måske, så kan jeg sq ikke se pointen.

Folk går alligevel så meget op i at gemme kablerne væk, det kan man jo passende bruge pengene på istedet :P
Just my two cents. Købte Supra kabler fra start af, og de er ikke dyrere end 250 kr i 1-2 m's længde. Og de har opført sig eksemplarisk i 3 år nu Big smile
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 21:29
Har Lyndy og profigold og det fungerer perfekt.
  carsten
Til top
bantam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-August-2006
Point: 1371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Problem med HDMI er at HDMI standarden må være skrevet i en stor brandert, da der ikke er en 110% fast mål for HDMI stik og strøm styrke, her er det dog gået noget bedre med USB standarden.
Interessant - kan du uddybe?
/lars
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu