recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb i Tyskland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb i Tyskland

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nubus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 05:03
Oprindeligt skrevet af Cokanos Cokanos skrev:

de fleste står til at aspille NTSC, SECAM, PAL kan man ikke godt bruge det i Danmark ? Den jeg overvejer at købe har 3D sound, er det godt eller skidt ?

NTSC, SECAM og PAL er billedstandarder. Det har intet at gøre med lyd.  Og 3D lyd er da rent junk i forhold til alm. surround eller ordentlige systemer som Yamaha YSP'erne. Kan godt være du i Tyskland kan spare 5-10% men du virker som typen, der har brug for vejledning.

Ja, det kan godt være TapeConnection og de andre er 1000,- dyrere men så må du jo spørge dig selv om du vil have bøvlet ved reparationer og har lyst til at kaste dig ud i at købe ting i den prisklasse på et område, hvor du ikke helt kan bunde. Nogle gange skal der fagfolk til.
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 08:02

Jeg er af den overbevisning at alt der sælges i Tyskland også har Nicam dekoder. Det er simpelthen for dyrt for producenten at have modeller både med og og uden Nicam. Så mht. det kan man roligt købe i Tyskland.

Tyske netbutikker som jeg kan anbefale: www.digitalo.de eller www.technikdirekt.de eller www.globama.com

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2006 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Jeg er af den overbevisning at alt der sælges i Tyskland også har Nicam dekoder. Det er simpelthen for dyrt for producenten at have modeller både med og og uden Nicam. Så mht. det kan man roligt købe i Tyskland.

Det tyske marked er så stort i sig selv, at det nogle gange godt kan betale sig for producenterne at differenciere. Det er bestemt ikke normalen - men det er set. Bl.a. indenfor LG.

Så generelt, ja. Men ikke alt som du angiver.

Den almindelige regel ved køb i udlandet: Se sig godt for, og hellere spørge en gang for meget end en gang for lidt 

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu