recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket eksternt blu Ray drev/brænder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket eksternt blu Ray drev/brænder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket eksternt blu Ray drev/brænder
    Sendt: 23-Januar-2013 kl. 09:38
Hej, jeg skal have købt et blu Ray drev, skal bruge det til at rippe mine BD , men vil høre efter hvad I synes jeg bør vælge...? Jeg har kigget lidt på denne her, synes den er fix og den er bus powered
http://www.pixmania.com/dk/dk/12951389/art/lacie/ekstern-blu-ray-brander-s.html
Men hastigheden er kun 6 ved læse for BD, er det ikke for langsomt? Har det nogen betydning for rippe-hastigheden at interfacet er USB 3?
Har også tænkt på en intern med en ekstern box/strømforsyning, de interne er en del hurtigere...
Mvh
Jan
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 10:08
Klikbart:
http://www.pixmania.com/dk/dk/12951389/art/lacie/ekstern-blu-ray-brander-s.html

Redigeret af tipsen - 23-Januar-2013 kl. 10:08
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 11:20
Tipsen, takker ;) , jeg lærer det s.. nok aldrig :-D
Mvh
Jan
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu