recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee, Waooo eller Boxer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee, Waooo eller Boxer?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Superbeszzz Superbeszzz skrev:

Hos yousee koster oprettelsen dog 3600 i hus uden kabel-tv-stik fra YouSee. Det er da alligevel noget af en engangsudgift. - jeg kan jo køre waoo med net, der har gratis oprettelse længe når man kigger på prisforskellen pr. måned og oprettelse :s
Det må dog være småpenge i de samlede byggeomkostninger. Få du så WAOO, men desværre tror jeg du fortryder. Ting kan også blive for billige. God weekend. Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Oprindeligt skrevet af efterz efterz skrev:

Waoo kan sagtens ses uden en boks ved hvert TV..

Citat http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Tv-radio/Sider/Valg-af-abonnement.aspx :

<SPAN ="ms-rteCustom-er3">Har du 2 eller flere fjernsyn?</SPAN>Så kan du med fordel vælge "Alle TV"-abonnement. Her kan du se digitalt TV i knivskarp kvalitet på ét fjernsyn - og TV i kabelTV-kvalitet på de øvrige fjernsyn i huset, uden brug af TV boks. Hvis dine andre fjernsyn har indbygget DVB-C modtager, kan du også se digitalt TV på dem. Hvis du kun har 1 fjernsyn (med DVB-C modtager), og du har lyst til at se digitalt TV uden TV boks, skal du have "Alle TV"-abonnement.

Citat Slut

Jeg mener kun det er Energimidt, der tilbyder en DVB-C løsning.

Og pt. er det ikke alle kanaler der spejles via DVB-C.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Point: 670
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 18:39
Jeg har selv boxer og det er egentligt godt nok i forhold til de kanaler jeg ser på. Jeg bor på landet så yousee er ikke lige i nærheden. Men hvis jeg havde et valg ville  jeg vælge yousee grundpakken + tilvalgskanaler.
Det dårlige ved boxer er nemlig at udbuddet ikke er ret stort. Jeg vil gerne have France 2, TV5Monde TF1, men det er kun yousee, der har sådan nogle niche kanaler.    Angry
Til top
Amled Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 14:35
Hmm it's a jungle :-(

Jeg får waoo! fra september, og jeg skal så vælge en pakke.

Min arbejdsgiver vil gerne omlægge min ADSL til waoo, så internet skal jeg have - 40/40Clap

Jeg tror også vi vælger at omlægge fastnetnummeret til IP-telefoni med fast betaling/gratis opkald til fastnet i DK (svigermor....) for 89 pr måned. Og så vis nummer for 9 kr pr måned.

Så er der tv Confused

Jeg kan ikke gennemskue, om jeg kan vælge Viasat-pakken uden at vælge en af de andre pakker fra waoo.

Og er det så en anden boks end waoo's?

Det er EnergiFyn der etablerer fiberen.

Vh
Henrik

/he - To be or not to be....
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark