|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
|
Og pt. er det ikke alle kanaler der spejles via DVB-C. |
||
![]() |
||
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
|
Jeg har selv boxer og det er egentligt godt nok i forhold til de kanaler jeg ser på. Jeg bor på landet så yousee er ikke lige i nærheden. Men hvis jeg havde et valg ville jeg vælge yousee grundpakken + tilvalgskanaler.
Det dårlige ved boxer er nemlig at udbuddet ikke er ret stort. Jeg vil gerne have France 2, TV5Monde TF1, men det er kun yousee, der har sådan nogle niche kanaler. ![]() |
||
![]() |
||
Amled ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Hmm it's a jungle :-(
Jeg får waoo! fra september, og jeg skal så vælge en pakke.
Min arbejdsgiver vil gerne omlægge min ADSL til waoo, så internet skal jeg have - 40/40
![]() Jeg tror også vi vælger at omlægge fastnetnummeret til IP-telefoni med fast betaling/gratis opkald til fastnet i DK (svigermor....) for 89 pr måned. Og så vis nummer for 9 kr pr måned.
Så er der tv
![]() Jeg kan ikke gennemskue, om jeg kan vælge Viasat-pakken uden at vælge en af de andre pakker fra waoo.
Og er det så en anden boks end waoo's?
Det er EnergiFyn der etablerer fiberen.
Vh
Henrik
|
||
/he - To be or not to be....
|
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Slettet
Redigeret af moho - 26-Juli-2011 kl. 15:28 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |