|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
jlock ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Nogen erfaringer med opdateringen?
Jeg har stadig ikke kunne opdatere... har kopieret opdateringsfilen fra Triax til usb stick og fulgt guiden, men jeg får ikke opdateringen frem når jeg tænder boksen. Nogle gode råd til hvad jeg kan gøre? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Hej,
Har endnu ikke "fået lov" af frøkenen til at lave opdateringen. Gider ikke programmere alt forfra. Regner med weekenden.
|
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
Hej igen,
Har netop opdateret min Triax C-HD 207CX til version 188a. Opdateringen kørte igennem uden problemer og jeg fulgte guiden som Beskrevet.
Billedkvaliteten er den samme som før, efter min vurdering. Så er der kun tilbage at konstatere at tidsforskydningsproblemet er væk. Redigeret af goAMinD - 13-Juni-2011 kl. 13:03 |
|
Blu-ray
Film |
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() |
Er der nogen som har nogle erfaringer med Triax 417?
Har fået tilbudt en brugt, men ville lige høre om nogen her kan fortælle lidt godt og/eller skidt om den? :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |