|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
UJ-101 kan jeg ikke finde noget der ligner det jeg skal bruge på google, også ved at bruge mere en 2 sek, desuden skal det være stereo, da netop fordelen ved dette stik er 2 kanaler, som man lytter på (jeg skal bruge det i aviation sammenhæng)
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
![]() |
||
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() |
|
det ser ud til at det er noget ala det jeg søger, mange tak for det.
|
||
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
U R welcome. Fandt desværre ikke et færdigt kabel. Gav op efter en time. Her kan du se polernes funktion. http://www.leadsdirect.co.uk/technical/jacks.html
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
|
Giver denne noget mening? http://www.flyingshop.com/acrobat/Connectors.pdf Klaus |
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
Nemmeste ville være at klippe stikket af og lodde et jack stik på. Med mindre du vil være ked af at "ødelægge" hjelmen.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() |
|
Det tror jeg gerne, men det har nu intet med sagen at gøre - det afhænger nemlig af browseren som bruges. |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Var TJ-101 jeg mente. Mener jeg læste et sted (måske wikipedia?) at spidsen af stikket blev brugt til stel og de tre ringe var til henholdsvis mikrofon, "push to talk" kontakt, og lyd til selve hovedtelefonerne. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak for alle inputs, jeg har næsten fundet det jeg skal bruge, så nu venter jeg svar fra leverandøren.
jeg kunne også klippe kablet, men det skal også bruges andetsted med det stik der sidder på nu...
|
||
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Sådan!
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |