|
Anbefalet HD til Clint DC1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2011 kl. 12:21 |
Er på udkig efter en harddisk der passer til Clint DC 1.
Meget gerne en harddisk uden egen strømforsyning.
Har prøvet med en Verbatin 250gb, men den fungeret ikke med boksen, så er i tvivl om harddisk uden strømforsyning overhovede virker sammen med Clint dc1 ? |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De fleste 2.5" burde virke, jeg bruger en iomega Select 320GB. Du kan bruge anbefalingerne til BlueTinum boksen, da det er samme hardware, så prøv at søg her på recorder, der står flere steder hvad folk bruger.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Allright takker
|
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
Importøren siger alle eksterne harddiske burde virke - ligesom at alle USB-sticks burde virke.
Men da de af indlysende grunde ikke har testet alle HDD og sticks på markedet KAN der findes nogen der ikke virker. Jeg har prøvet at få deres anbefalinger af mærker, men dem vil de ikke ud med - de vil ikke anbefale noget foran noget andet....... .
|
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
PS: jeg har prøvet flere sticks der ikke virkede. 2 ud af de 5 jeg har rådighed over virker. Dvs. 3 virkede ikke (den ene er en monster gammel 256MB - så lad os bare sige 2 ud af 4 virker).
Jeg har kun prøvet HDD med ekstern strøm og der virker alle jeg har prøvet. (seagate, verbatim og lacie). |
|
![]() |
|
Brumme ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
My passport fra Western Digital virker
|
|
Samsung UE46F8005
Oppo BD 83 Anthem MRX 500 Densen B200 Rega Saturn Squeezebox Touch Rega RP 8 WD TV Live Hub Audio Magic ST1 Mk II Audiovector C Sub Audiovector C Super Center Audiovector M1 Super |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja en WD Passport virker, jeg har også haft peovlemer med brug af USB Stick, men nu har jeg en Verbatim på 32Gb, og den virker. Jeg bruger en BT mpdtager, men den er identisk med Clint.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
klavil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Ja WD my passport 500 gb har jeg også brugt til Clint
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |