|
Input til placering af højtalere. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mwthrane2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2015 kl. 18:59 |
Hej
Jeg skal flytte og skal indrette den nye stue. Mit 5.1 setup skal naturligvis op :) Fronterne: Dali Mentor 1 Center: Dali Zensor Vokal Sider: Dali Zensor 1 Forstærker: Denon AWR-X1100W Jeg tænker at fronterne skal hænge i ca. 60cm højde, men hvor langt fra TV'et? Subben kommer til at stå til venstre for TV møblet. Baghøjtaler mangler jeg mest input til. Skal de helt op under loftet? Ca 2½ meter derop. Se billedet :) ideeer input? Tak :) |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil mene at fronternes indbyrdes afstand skal være nogenlunde den samme som fra dit tv til siddepladsen (hellere lidt mindre hvis den venstre kommer for tæt på sidevæggen).....
Og højden på baghøjttalerne 60-80 cm over ørehøjde i siddeposition
Redigeret af Ning - 31-Juli-2015 kl. 19:18 |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |