|
Problem med Sony receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MrVolbeater ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2015 kl. 12:18 |
Har en formodning om at jeg har et problem med min Sony Str-dh700 receiver.
Efter at have flyttet lidt om i min lille stue, tænkte jeg at det var en god ide at gøre brug af den automatiske opsætning af højtalerne som den kan - altså hvor den måler afstand osv. til der hvor man sætter mikrofonen. Højtalerne er ikke kommet længere væk fra sofaen hvor jeg sidder - de har næsten samme plads, dog er de blevet byttet ud med nogle lidt større. Problemet består i at receiveren, efter at have målt alt som den skal siger warning 70, 72, 73 og 74 hvilket i manual betyder at fronthøjttalere er udenfor området, centerhøjtaleren er udenfor området og at surroundhøjtalerne er udenfor området. Nogle der måske kan hjælpe? |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender ikke specifikt noget til Sony, men mit bud er at du har fået fejl vendt polariteten på alle højttalerne. Det fik jeg selv brok over på min Yamaha. > Prøv at bytte om på rød og sort på alle højttalerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |