|
Dali ikon 5 mk2 vs. Dali ikon 7 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2015 kl. 19:11 |
Hejsa. Står og skal have nye baghøjtalere og har kig på de to som står i overskriften. Kan få dem til nogenlunde ens pris. Men er i tvivl om hvilke der performer bedst. Nogen input.
Skal spille på en pioneer vsx 1123 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lyder som nogle voldsomme baghøjttalere :P
Men når det netop er til baghøjttalere, så ville jeg nok gå efter Ikon 5 mk2. Mk2 serien har forbedrede diskanter i forhold til mk1. Og da baghøjttalere ikke sådan rigtig udsættes for vilde bastryk, så ville jeg fokusere mindre på de større basenheder. |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Ups fronthøjttalere. Damn ved ikke lige hvad jeg tænkte på
|
|
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hehe.. Så giver det mere mening.
Så er jeg lidt mere i tvivl. Er det primært til musik eller film? |
|
![]() |
|
70/30 film/musik
|
|
|
|
![]() |
|
Bob bob.
Så har du vel en sub? For så tror jeg stadig jeg ville tage Ikon 5 mk2. Den forbedrede diskant på mk2 gør alligevel en ret stor forskel. |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Fandt Ikon serien for skinger.. Hellere en Mentor eller Lektor fra den årgang.. Eller noget helt andet..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Ikke helt korrekt. Diskanten i Mk.I og Mk.II er den samme. Der er kommet andre bas/mellemtoner i Mk.II, samt et bedre delefilter. |
|
![]() |
|
jahafa ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2011 Sted: Farum, DK Status: Offline Point: 254 |
Har et sæt Dali Mentor 2, der kan hentes for 7.000.
JH |
|
Marantz KI Pearl Lite
Marantz SR5005 B&W 805D Bluesound Node Sonos Connect |
|
![]() |
|
Det bliver i overkanten
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |