|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
crill869 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 29-August-2009 kl. 20:19 |
|
Hej alle
jeg har været så uheldig at min PS3´s drev er gået i stykker men jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan købe et nyt :S nogle forslag ?? MVH Chr |
||
![]() |
||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
|
her http://www.chip-kolding.dk/shop/index.php?cPath=82_131 Redigeret af Per Korshøj - 30-August-2009 kl. 16:43 |
||
Per Korshøj
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Du kan købe et nyt i enhver computer butik. Da det er et ganske almindeligt internt 2,5" drev. F.eks den her. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=414420& tn=ProductDetailsAssessments Jeg har selv sådan en i min PS3 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
BluRay Drev |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
tror vist din første link var bedre. de priser der er jo helt hen i vejret! |
||
![]() |
||
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
|
Ja det mente jeg også indtil jeg læste det der stod med småt.
Please read before purchasing: while these are genuine Sony products, some units show scratch marks on the module's frames. DX suspects these products are ripped off from QC reject PS3 consoles (meaning the consoles as a whole didn't pass, but these modules work perfectly on their own). You are informed of this. If you purchase this item, you agree to take the product as-is. |
||
Per Korshøj
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |