recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee app iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee app iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jaffij Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Maj-2007
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee app iPad
    Sendt: 30-November-2011 kl. 22:10
Jeg undrer mig over at jeg har fuld pakke ved yousee, men når jeg bruger appen fra yousee til iPad, så kan jeg kun se ca 14 kanaler. Hvoraf de fleste er ligegyldige tyske / svenske kanaler. Ingen kanal 5, 6'er, kanal 4 mm. ?? Andre med samme problem, den anden dag kunne jeg se mange flere....
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 23:04
Jeg har lige tjekket, jeg har 45 kanaler at vælge imellem på iPad'en.
Mvh

Moulder
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 06:38
himmel, jeg troede det var fordi, at de ikke havde rettigheder til streaming af alle kanaler? Jeg har selv grundpakken + HD-pakken + 4 ekstrakanaler, men jeg kan også kun se en 10-12 stk..

Burde man kunne se alle de kanaler man betaler for? også HD?
Til top
Moulder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 371
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 09:18
Jeg ville lige prøve igen, men app'en crasher hver gang jeg prøver.
 
Men måske dit problem ligger her:
 
Fejl på hovedstationen.

Vi har i øjeblikket en teknisk fejl på hovedstationen.Fejlen betyder, at kunder på en
yousee-Bredbåndsforbindelse i øjeblikket kan opleve problemer med manglende rettigheder, samt nedsat kanaludbud på web-TV funktionen. Vi forventer, at fejlen er rettet inden for 24 timer.

Vi beklager de gener, fejlen medfører for vores kunder.

Venlig hilsen
YouSee Fejlservice.
Mvh

Moulder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu