recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 produktioner i SD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 produktioner i SD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 08:42
Ja, TV2 har ikke råd nu.
Er meget tilfreds med dr, nok også fordi min tid er knap, der er ingen i familien der ser alle de underlige programmer andet end ungerne ser x faktor. En af grundene til at det primært er TV2 og dr er alle de andres reklamer.
Hører heller ikke meget radio, vil selv bestemme musikken.
Men lad os få mere hd generelt.
SVP03
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af urup urup skrev:

Når TV 2 om et lille års tid bliver til en betalingskanal, vil jeg da heller betale for en HD kanal end TV 2 SD. Det virker temmelig komisk at se f.eks. håndbold og fodbold turneringer, hvor DR kan se det i en forholdsvis pænt HD opløsning og TV 2 ligner noget l*** i forhold til (ja, selvfølgelig gør den jo det når det er SD!)

Sjovt du nævner det, for så du nu eksempelvis herrre VM i SD på hhv DR1 og TV2 er du sku ikke i tvivl om, hverm der sendte det. TV2 komprimerer bare hårdere via DVB-T.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af SMERSH SMERSH skrev:

Jeg tror det er de selvindbilske og selvretfærdige røde tyveknægte på TV2 der virkelig har vist deres sande usle natur, ved fortsat at udsende SD i skodkvalitet. Indholdet er, i bedste fald, ligegyldigheder, i værste fald, propaganda for enhver socialdemokratisk regering.

Det var da noget af det mest forfærdelige sludder der endnu er skrevet på dette forum..........og det siger en del Dead
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Jeg tror det er de selvindbilske og selvretfærdige røde tyveknægte på TV2 der virkelig har vist deres sande usle natur, ved fortsat at udsende SD i skodkvalitet. Indholdet er, i bedste fald, ligegyldigheder, i værste fald, propaganda for enhver socialdemokratisk regering.

Det var da noget af det mest forfærdelige sludder der endnu er skrevet på dette forum..........og det siger en del Dead

Ja det må man da nok sige Gad vide om det er Pia K der har skrevet detWink
Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 12:31

Du lukker kun lort ud.
Det fremstår tydeligt, at du ingen indsigt har overhovedet.
.....
Til top
kanvas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Måløv
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 12:33

AT dette er det værst pladder der endnu er skrevet, kan jeg kun tilslutte mig.

Enndvidere syntes jeg at om TV2 sender i HD eller SD, kan være totalt ligegyldigt.
Kanalen er jo elendig i forvejen. Dead
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.

Til top
Simon R. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-August-2005
Point: 824
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2011 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Ja det må man da nok sige Gad vide om det er Pia K der har skrevet detWink

Det er vist en fra "Nationen!", der har forvildet sig herind...
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu