|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
binne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Vallensbæk, KBH Status: Offline Point: 435 |
![]() Sendt: 17-September-2009 kl. 17:29 |
Hejsa Er der nogne af jer det har erfaring med rip af dvd til PS3. Ps3 understøtter jo ikke iso, en masse andre formater. Jeg vil gerne have min DVD film over på min NAS server så jeg kan afspille dem derfra. Jeg har prøvet med programmet 4media dvd to PS3 og den laver nogne filer som PS3 kan afspille, men er det ikke muligt at lave det således at når jeg vælger film at den kommer op som var det jeg satte skiven i PS3? Er mere alle vores børnefilm jeg er interesseret i da knægten ikke altid kan bestemme sig, så ville det være nemmere lige at vælge derinde. På forhånd tak \René |
|
![]() |
|
I.N.D.Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
hej ved ikke om du kan bruge det har link? http://www.ps3tech.dk/guides/155-tag-backup-af-dine-dvder-pa -din-ps3 |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Du burde prøve dvdfab, den kan alt det man har brug for på en nem og ikke-nørdet måde. Den laver dem om til mpeg4, og du kan selv vælge lyd/sprog og om der skal være undertekster eller ej. Bruger det selv til alle mine film, som jeg ikke komprimerer, men med dvdfab fjerner alt overflødigt, som alle undertekster på andre sprog, og kun et lydspor. Man vælger bare main mowie, subtitle = DK og klik kør. Den virker i 30 dage før du beslutter dig for om det er noget der kan bruges. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |