recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til DVI og køb af tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til DVI og køb af tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RDL85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til DVI og køb af tv
    Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 21:34

Hej

Jeg skal ud og købe nyt fjernsyn, og har set mig meget lun på et Philips 3320 http://www.search.philips.com/search/search?q=32PF3320&s =consumer&l=dk_da&h= .

Problemet er bare at der ikke er HDMI men kun DVI indgang i det. Jeg bor på landet og har kun parabol, så med hensyn til tilslutningsmulighederne er jeg lidt i tvivl om jeg dummer mig ved kun at have DVI indgang.

Og så vil jeg høre om der er nogle problemer med at tilslutte en Xbox 360 til DVI? Jeg er med på forskellen mellem de to porte, men jeg er ikke helt klar over hvordan kabler og sådan noget afviger fra hinanden.

På forhånd tak

/Rasmus

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 21:48
For det første kan Xbox 360 ikke tilsluttes HDMI.

For det andet; har du set TV'et og er du efterfølgende tilfreds med billedkvaliteten? Det er en noget gammel model, og jeg husker et møde med en lignende 37" skærm fra Philips. Det var mildest talt ELENDIGT. Klart det ringeste LCD TV jeg nogensinde er stødt på. Mit tidligere lorte-Mirai til lidt over 5k nu var meget, meget bedre.

Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 21:49
Til top
RDL85 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-Oktober-2006
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 22:10

Ok, jeg har ikke set det. Jeg så kun det var på tilbud - så derfor blev det meget fornuftigt.

Kender du da andre fjernsyn i 5-7 k klassen, det vil være bedre?

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2006 kl. 23:33
Du finder ikke noget LCD TV i den prisklasse der kommer nær at være 'godt'. Du kan sandsynligvis finde noget der er bedre end omtalte Philips TV, f.eks. er det der Mirai ret godt med VGA fra Xboxen, men til alt andet er det elendigt, og det vil det hele mere eller mindre være i den prisklasse. Toshibas WL66Z koster lidt mere, men så er vi ved at være oppe ved noget der er fornuftigt, så vidt jeg har læst mig til. Jeg nåede dog aldrig selv at se det IRL før jeg konverterede til plasma

Redigeret af Naiera - 29-Oktober-2006 kl. 23:35
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 07:52

Toshibas WL66Z er rigtig god til prisen-du får ikke noget der er i nærheden af at være så rimeligt til den pris.

Er enig i at den nævnte Philips er fornærmende ringe,og personligt ville jeg klart vælge Tosh...klart!

Jeg har  set den flere gange,og til knap 8k er det et fint,fint køb

lrev.

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2006 kl. 08:42
ja toshiba 32wl66 kan købes til omkring 7800 her i dk (hos tapeconnection fx) - og hvis du køber i udlandet kan det fås indenfor din prisgrænse. Hos digitalo.de kan det erhverves for 850euro (+30 i transport) , altså ca 6k5 - hvilket er en meget god pris. Dette tv har samtidig 2 hdmi indgange, samt vga (som bruges til xbox360)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu