|
Ultrabook |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:03 |
Hejsa alle.
Min nabo vil godt have en ultrabook og her er hans krav. Den skal have windows på, da det er til arbejde. Så ingen mac her i tråden tak :) Den skal være så let/tynd som muligt Den skal helst være lidt rubust, altså ikke som sådan noget plastik som føler man kan bøje pc´en, ved at løfte den. Max prisen er omkring de 12.000 så der er en del at gå efter. Kom med nogle gode forslag til en hurtig bærbar. Da han skal bestille den i morgen :) eller mandag senest.
|
|
![]() |
|
ZkiiFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kigge på en Asus Zenbook. Jeg er rigtigt glad for min: Robust, god skærm, hurtig (core i5), SSD. Hele herligheden kan fås til 10.500,- dkr http://www.edbpriser.dk/Search/General.aspx?q=asus+zenbook Den dyre model kommer også med TPM-chip, nok noget en virksomhed kan relatere til... Kvaliteten er rigtig god! |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
ja den har han os kig på. Ser os helt okay ud, men måske lidt flere kan byde ind os :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Hvad med Samsungs 9-serie, den er både tynd og let. Materialet er aluminium og alt efter specs. kan man sagtens finde dem under 12.000 kr.
Redigeret af Non-Desperado - 19-Oktober-2012 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Hej Jeg har selv for under et halvt år siden købt en Ultrabook
mig var faldt på føldgende Toshiba Toshiba Satellite Z830-11H
Den er jeg blevet rigtig glad for Den er lavet at plastik men virker eller meget godt.
og med sine 1,12Kg findes det ikke lættere
Da jeg skulle købe har jeg snekket med et par stykker der havde en Asus og de syntet ikke den havde levet op til det de troede i sær med skærmkvalitetne.
Toshiba Portégé skulle være en kvalitet bedre men også lidt dyrer, men stadig under 12.000 kr
Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Jeg vil sige Asus eller Samsung - de er de bedste bud idag.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |