|
handbrake/wdtv-live |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 02:13 |
Har tænkt mig at købe en ekstra WDTV-live til sommerhus, og har så tænkt mig at konvertere mine vob-og andre filmfiler til mkv.
Når jeg gør det, kan jeg så vidt jeg har fundet ud af, kun få en fil ad gangen, dvs. at jeg får 2 eller 3 mkv-filer, er der en måde man kan slå dem sammen, så man ikke manuelt bede om næste afdeling af filmen ved afspilning på wdtv-live? Og jeg kan se, at der er kommet nye wdtv-live siden jeg købte min er der nogen her, der har WDBGXT0000NBK ? og er de tilfredse :-) MVH Niels
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at kæde dine vob filer sammen med vobmerger først.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
Har fundet frem til at konvertere vob-filer til iso, så kan handbrake forstå det skal være en fil :-)
Det er værre med mine mp4/ts/t2t og mkv filer der har jeg ikke nednu fundet på noget der kan samle dem. MVH Niels
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
MKV filer kan samles med f.eks. MKVToolnix, der i øvrigt kan mange spændende ting med container filer som f.eks. MKV, MP4, TS m.fl. - output er dog altid en MKV fil. TS filer kan joines (og splittes) med f.eks. TSSplitter. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Mange tak for de forskellige program-foreslag, prøver mig frem og ser hvad jeg kommer frem til.
MVH Niels
|
|
![]() |
|
Er blevet begejstret for tssplitter, det er da dejligt hurtigt og nemt.
Niels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |