|
Strømforsyning tænder ikke? Kun via force start. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 14:08 |
Hej Recordere.
Har ikke stødt på dette problem tidligere, så håber I kan hjælpe.
Har en Chill Innovation 450W strømforsyning som ikke virker pt. Sætter jeg strømforsyningen til min computer, kan jeg ikke tænde via tænd knappen. Jeg har prøvet med anden strømforsyning som virker fint. Hvis jeg sætter en ledning mellem grøn og sort på ATX 24-pin stikket og sætter strømforsyningen til, kan den sagtens starte. Nogen som jeg give lidt hjælp? Kan ikke rigtigt google mig til en løsning. Mvh. Michael :) |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan være bundkortet der er gået, eller kontakten til tænd knappen
|
|
![]() |
|
smokey ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
Jeg ville vælge at skifte strømforsyningen ud; er næsten 100% sikker på, at det er den som fejler. Har selv dårlige erfaringer med det pågældende mærke's strømforsyninger
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Der kan være forskellige tolerencer i strømforsyningerne.
Bundkortet eller strømforsyningen er måske ved at gå og derfor er værdien ikke inden for tolerencen på din Chill strømforsyning.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Har haft det til at virke med anden strømforsyning uden problemer. Men nu er chill strømforsyningen stået helt af, så køber en ny. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |