|
Ny printer? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den billige printer du linker til havde jeg også kig på da min Canon "forlangte" nye patroner sidst til en pris på 550-600 kr. Det så jo ud som en god deal, men printeren har nogle begrænsninger i funktionerne, som min noget dyrere Canon ikke har. Og så er den billige kun forsynet med én patron, så vidt jeg husker. Og så er besparelsen til at få øje på
![]() |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tror jeg tager et kig på den Canon....
Den har to blæk patroner, en sort og en farve, så den burde være rimelig billig at fodre.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg ville vælge de dyrere modeller som har seperate farver 5-6 forskellige, mg5350 kan findes til 699 og har 5 seperate farvetanke, der skal ikke laves mange fotoprint før den har tjent sig selv hjem i og med at her kan du tømme hver enkelt farve helt i bund hver for sig
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Mg5350 understøtter såvidt jeg kan se apples airprint det gør den første du linker til ikke, der skal du printe via app og det er ok til fotos og pdf filer men dur ikke til alt andet
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Som sagt tvivler jeg på at den kommer til at printe ret mange fotos, dem der skal have den går ikke meget op i foto.
I øvrigt har den billige også airprint så vidt jeg kan se: http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MG3150/#p-specification5
|
|
![]() |
|
Kun via canons app dvs kun foto og pdffiler, og alt skal ind over appen, appen er ganske udmærket bruger den selv når jeg skal scanne, men den du linker til understøtter som jeg læser det ikke airprint, og har du en ipad/iphone eller får det vil det være trælst hvis du ikke kan bruge det, for feks til noter/mails/web osv er airprint noget som funger rigtigt godt
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |