recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ohm settings
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ohm settings

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ohm settings
    Sendt: 21-Juli-2015 kl. 17:55
Jeg har lige installeret min ny Yamaha rx-a2040 og kan ikke gennemskue ohm settings. Jeg har konsulteret manulen :-).

Jeg har 2 fronthøjtalere der er 8 ohm (Monitor audio silver 6) og front og baghøjtalere er QLN 504 4 ohm.

Hvordan skal yamahaen sættes?

Kim

PS! Yamahaen sætter default 8 ohm
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 14:23
Du skal lade den stå på 8 ohm, med mindre du har pakket receiveren ind i dyner i et lukket skab.

Læs mere her, hvis du er interesseret: http://www.audioholics.com/audio-amplifier/impedance-selector-switch-1

Redigeret af elendil - 24-Juli-2015 kl. 14:24
Til top
Kim S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2015 kl. 18:20
Takker, fed video :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu