recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Installere en iMac, men har mistet dvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Installere en iMac, men har mistet dvd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Installere en iMac, men har mistet dvd
    Sendt: 12-December-2012 kl. 10:28
Hej.

Jeg har mistet min kuffert med alle mine installations dvd'er i da jeg havde indbrud i min bil.
Dagene forinden havde jeg lige slettet min iMac via diskværktøjet, men kom aldrig videre. Hvordan får jeg den nu installeret igen? Kan jeg låne en kammerats Lion dvd eller skal jeg bruge Serial nøgle til det? Men plejer iMac'en ikke at huske den, for alle er gange jeg har formateret mener jeg ikke jeg er blevet spurgt om nogen kode.

En der kan hjælpe, så ville jeg blev glad! Fandens tyv!
          
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 12:05
Du kan roligt låne en Lion dvd, hvis det var Lion, der var på din iMac. Der er ingen serienumre.

Venlig hilsen
KB
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 21:45
Hvis det ikke lykkes med din kammerats Lion DVD, kan du sende mig en PM. Jeg har muligvis en DVD til iMac, som du kan låne.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 19:03
Jeg kom aldrig videre med projektet. Men tak for jeres svar. Jeg vil prøve her i weekenden med en Lion DVD.

Men dvs. der skal installeres det samme OS som da jeg slettede den? Så jeg kan ikke bare installere Snow Leopard, hvis der var Lion på før jeg slettede den?
          
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg kom aldrig videre med projektet. Men tak for jeres svar. Jeg vil prøve her i weekenden med en Lion DVD.

Men dvs. der skal installeres det samme OS som da jeg slettede den? Så jeg kan ikke bare installere Snow Leopard, hvis der var Lion på før jeg slettede den?
Du kan godt installere Snow Leopard i stedet for Lion/Mountain Lion. Men hvorfor vil du det?
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 18:38
Fordi så var jeg fri for at vente på at min kammerat kommer med den Lion DVD jeg skal låne. Så kunne jeg jo bare installere SL og så opgradere til Lion igennem Apple Store.
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu