|
Safari viser billeder dårligt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2013 kl. 19:41 |
Safari er begyndt at vise billeder dårligt på min MacBook Pro.
Den kører Safari 6.0.2 på Mountain Lion. Det er specielt på Facebook det går galt. Den viser ikke billederne ordentligt, og de bliver blandet sammen med alt muligt andet på skærmen. Chatten kan også være ret underlig. Jeg kan i lang tid skrive noget i chatten uden at se hvad jeg rent faktisk skriver. Som om at grafikken ikke kan følge med når jeg skriver. Jeg kan skrive op til et par linjer uden at se hvad der står, og så kommer det lige pludselig frem. Nogle der har prøvet noget lign.? |
|
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv lige at slå dit intel grafikkort fra, det er idog kke den helt rigtige løsning på problemet, men det skulle gerne få billederne/menu'er til at se rigtig ud på skærmen Redigeret af Potter - 23-Januar-2013 kl. 11:27 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Fandt lige denne tråd som umiddelbart handler om samme problem:https://discussions.apple.com/http://https://discussions.apple.com/thread/4148522?start=150&tstart=0thread/4148522?start=150&tstart=0
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Okay, tak for det Potter, men hvad ville det hjælpe at deaktivere Intel kortet? Så vises der jo dårligere grafik, eller?
Jeg har lige skimtet den tråd der igennem du linker til, men måske gjorde jeg det for hurtigt. Jeg synes ikke rigtig de kommer frem til nogen løsning, udover alt muligt jeg ikke forstår. Måske Apple godt selv er klar over det og snart kommer med en opdatering, som de også snakker om. Who knows?
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Find en anden browser og prøv med den.
Klaus |
|
![]() |
|
Mac book Pro har GPU switching, dvs. Der er et Intel HD 4000 og og et Nivida grafik kort. Når behovet ikke er så stort vil din maskine bruge Intel hvilket ikke performer særligt godt, men det bruger mindre strøm. Gå i system indstillinger: Energibesparelse, fjern fluebenet i "Automatisk skift af grafikfunktion" Prøv og se om det ikke løser dit problem indtil Apple har en har en løsning.
|
|
|
|
![]() |
|
Nice, det prøver jeg, tak :)
Redigeret af ladiesman217 - 25-Januar-2013 kl. 11:52 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |