|
Skærm skifter farve |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2012 kl. 12:12 |
Hej,
Når jeg på min MacBook Pro åbner iPhoto så skifter min skærm farve. Den får sådan et blåligt skær og meget lys. Lukker jeg så iPhoto ned igen, så ændrer skærmen sig også tilbage til normal igen. Det har jeg aldrig oplevet før med Lion, men det sker under Mountain Lion? Er der en forklaring til dette?
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mystisk. Mon skærmen skifter farveprofil?
Du kan se det i Systemindstillinger / Skærm - fanen Farve. Min skifter ikke udseende, men jeg har også valgt en profil selv, dfa skærmen er kalibreret. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Det ser ikke ud til at skærmen skifter farveprofil. Den bliver stående på den der LCD-farveskærm.
Det var da underligt. Hvis jeg nu lukker iPhoto og vælger den profil der hedder sRBG IEC61966-2.1 så minder det om de farver jeg får når jeg åbner iPhoto. Men den vælger ikke den profil, den bliver som sagt stående på LCD-farveskærm. EDIT: Okay nu bliver det underligt. Jeg satte så mit strømkabel til Mac'en og så forsvandt problemet? Der er åbenbart en lille ting der lige trickede skærmen der?
Redigeret af ladiesman217 - 09-August-2012 kl. 13:14 |
|
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
ved godt dette er et lidt ældre indlæg. men ville høre om du stadig har problemer? jeg har også problemet og har fundet ud af det sker hver gang computeren skifter over til det store grafikkort. ved bare ikke om det er software fejl eller det er hardware fejl.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |