|
HJÆLP slettet HHD??? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 12:11 |
Hej folkens
Jeg ville formatere hhd og geninstallere windows da det windows 7 jeg havde på den var en kopi og dervil ville jeg bare installere det windows vista som fulgte med den i sin tid, der har jeg jo en licens nøgle stående under pc'en. Er ikke helt sikker på hvad jeg gjorde, men nu tror jeg jeg har slettet alt på den :( og når jeg så starter den op skriver den: BOOTMGR IS MISSING Hvad gør jeg????? Skal jeg smide en disk med windows i? kan umiddelbart ikke finde den så er jeg måske tvunget til at skulle ud og købe en ny disk??? PLEASE HJÆLP På forhånd tusind tak
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal starte op på din Windows DVD. Så giver resten sig selv.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay så ligenu skal jeg bare finde den :D |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |