|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 08:33 |
Hej, Jeg købte for 6 mdr siden et Samsung PS-42S5HX, hos Samsung shoppen i Illum Kbh. Den gang snakkede de om 3 års onsite-garanti.... nu er mit tv begyndt selv at tænde på timer tidspunktet, selv om funktion et slukket... Så skal man kontakte Strax service, som laver service for Samsung Så nu skal jeg ind forbi samsung shoppen igen..... så den ekstra service Samsung snakker om i Danmark, den virker vist ikke. Andre som har prøvet dette med Samsung |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Samsung...."the never ending story"!
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, du skal ikke ud med det. Du skal kontakte forretningen hvor det er købt, og så arrangerer de at det bliver afhentet. De skal nemlig hente det - ifølge købeloven. Det er kun mindre ting - som man kan have med under armen i bussen - at de kan kræve indleveret. Større ting, og det ligegyldigt om det er plasma tv, køleskabe, toiletter ect. skal afhentes ved reklamationer. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Johnny37 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
tak :-) snakker med dem i morgen
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Nå, hvad sagde de så??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
at nu er der ikke onside-service........så den skal leveres hos strax-service
|
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 779 |
![]() |
Tjek dine rettigheder her
|
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
![]() |
ja men det er også en god grund til at jeg skal købe Pioneer igen næste gang
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det kan godt være det er lidt sent, men Jesper Lund skrev lige dette i en anden tråd: Købeloven siger at reparationer, der er omfattet af reklamationsretten, skal ske uden udgift for forbrugeren |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Corleone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hej Jeg har desværre haft nogle problemer med mit Samsung LE40M61, det har været til reparation 3 gange - ALLE gange er det blevet afhentet af Strax, jeg skulle selvfølgelig selv bruge tid/penge på at være der når det blev hentet. 3. gang det gik i stykker fik jeg et helt nyt tv i stedet Så jeg har ikke haft problemer med Samsungs service. Don C |
|
Helt tilfreds med TV: Samsung LE-40M61 HDD: JVC DR-MH300SE Reciever: JVC RX D301
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |