|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2006 kl. 19:54 |
OK nu ar jeg endlig fået købt tv + væg beslag - men hvordan hulen fjerner man hele foden på LX 60 - jeg har fjernet selve det store "ruderformede" flade fod stykke men der sider en lille hals tilbage - hvordan fjerner man den? HJÆLP |
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Det var nu ikke nødvendigt at skrue den af først Det du gør er at du skruer et lille plast dæksel af omme bag på tv'et (nede i bunden ved halsen på foden), så kan du komme ind til skruerne som holder foden. Jeg mener der sidder 8 skruer derinde som du skal have ud, og så kan den tages af |
|
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
|
![]() |
|
avminarm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-September-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Hej og tak jeg pøver lige |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Ja så er den sørme taget af - det kunne de nu godt skrive i manalen - jeg var ved at tro at jeg måtte leve med den "lille hals" Tak for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |