|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 19-December-2010 kl. 14:13 |
Hej allesammen.
Jeg elsker film og jeg elsker endnu mere box sets og limited editions. Det er et + for mig at tingene er i en boks fordi det ser bare godt ud. Men hvad er jeres mening om de her box sets og limited editions film med figurer, film cells osv. Jeg vil f.eks. rigtig gerne have denne her: http://www.amazon.com/Wonderland-Three-Disc-Blu-ray-Amazon-com-Exclusive/dp/B003HC8ITI/ref=sr_1_14?ie=UTF8&qid=1292764149&sr=8-14 Men desværre er det kun i USA og uden danske undertekster. Hvorfor er det kun i USA der er de her lækre ting man kan købe? Hvad er jeres mening? |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Jeg kan også ret godt lide special editions! Jeg er dog mest til den type hvor disc'ene er inde i figuren, eller hvad det nu er. F.eks. avatar special udgaven hvor man får den der lille figur er ikke noget jeg går efter. Det skulle da lige være hvis det var til en god pris.
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
Ja sådan nogle box sets er lækre. Der var engang der blev solgt fra filmene Alien et Alien hoved som havde de 4 film plus jeg ved ikke hvor meget ekstra materiale. Eller Terminator 2 skull hovedet. De er cool. Men også alt det andet så som en anderledes beholder eller noget ligende.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Jeg er fuldstændig ligeglad. For min skyld kunne man godt nøjes med selve filmen i et paphylster
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |