|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() Sendt: 03-Januar-2011 kl. 15:40 |
Seneste film i samlingen til småfolkene tæller Fantasia fra Disney, som på æsken reklamerer med "Vi taler dansk". Lidt skuffet bliver man således, da der ikke noget steds i menuen er mulighed for at skifte sproget til det lovede 5.1 kanals danske lydspor, men derimod kun 7.1 DTS engelsk og 5.1 DTS fransk. Jovist, det er ikke en katastrofe for lige netop denne film, da det kun er mellemsekvenserne med dirigenten, der indeholder tale, men nu er der altså slet ikke noget dansk lydspor at vælge imellem, selvom det står på forsiden (og bagsiden) af BD-discen.
Jeg troede egentlig, at det måske var min BD-afspiller, som var sat forkert op efter jeg opdaterede den for nyligt, men jeg har ikke noget problem med at vælge dansk lyd på mine andre Disney-udgivelser. Er der nogen derude, som har samme film, der kan bekræfte (eller afkræfte), at lydsporet eksisterer på dansk på denne film? |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8645 |
![]() |
Tjek denne tråd på DAHF:
http://dahf.dk/viewtopic.php?f=16&t=34799&start=30 Redigeret af lunddal - 03-Januar-2011 kl. 16:04 |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Det er rigtigt at det danske spor mangler. Disney er blevet gjort opmærksom på det, og er ved at sætte en e-mail adresse osv op til at håndtere det, inden de offentliggører at man kan kontakte dem for en udskiftning.
En af dem på dahf har allerede fået byttet den, men den nye skive indeholdt heller ikke dansk lydspor... så nu må vi se...
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Tak for linket. Det forklarer jo en del.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
Jeg har stadig ikke hørt noget fra disney. Det tager da sin tid.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |